[partycje] Czym by nie stracić danych

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Sun 04 Feb 2007 - 21:39:46 MET

Jest jakiś dobry i darmowy program do oddzielenia z jednego dysku 120 GB z
działającym
Windowsem XP MCE partycji? Oczywiście chodzi mi o to, by po całej operacji
nie stracić wszystkich danych ;) Kiedyś Partition Magiciem postępowałem
zgodnie
z instrukcjami i straciłem, wiec pytam, czy jest coś bardziej "stabilnego".
Ewentualne sugestie płatne również wchodzo w rachubę.

Konfiguruję laptopa, będę korzystał z różnych profili sprzętowych. Zdałem
sowie
sprawę, że oddzielna partycja lub dwie przydadzą się.

Zdrawim.