Re: 2gm ram vs windows xp pro pl

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 04 Feb 2007 - 13:49:04 MET

Użytkownik "jerry" <nie@mam.pl> napisał w wiadomości
news:eq4h53$1pn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> http://esemeski.com/memoryoverflow.JPG
> wlasnie przed chwila zdarzylo sie, ze ze pojawil sie komunikat o braku
> pamieci/zasobow (przedtem sie nie pokazywal tylko po prostu nastepne
> programy nie chcialy sie uruchamiac)
> przy czym wg task managera jest jeszcze 800mb wolnej pamieci fizycznej

Hej... a nie wydaje Ci się dziwne, że w polskojęzycznym systemie taki
komunikat jest wyświetlany po angielsku? Ja bym poważnie i dogłębnie zbadał
porządnym antywirusem i antyrootkitem, czy nie siedzi w środku jakiś babol.
Już W95 potrafił po polsku pyskować o wyczerpaniu zasobów, a tu takie
uwstecznienie? Oj, bardzo podejrzane mi się to wydaje... A może jakąś
niezgodną językowo łatkę założyłeś i system zgłupiał?

--
LH
http://www.youtube.com/watch?v=xmsV9R8FsDA