Re: Precz z Vista

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_[nospam>
Data: Fri 02 Feb 2007 - 12:50:14 MET

Dnia Fri, 02 Feb 2007 08:50:49 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Ale:
>
> 1) RTSy i przygodówki mają znikome wymagania sprzętowe w
> stosunku do mordobić i samochodówek.

Niekoniecznie. Na przykład Company of Heroes: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM,
karta grafiki 256MB (GeForce 6600 lub lepsza), 6.5 GB HDD, Windows XP.
(cytat za http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=4835)

> 2) Wiele z nich działa pod Linuksem pod kontrolą WINE,
> Cedegi

Ale wiele z nich nie działa w stu procentach tak samo jak na windowsie więc
to jest kiepska alternatywa.

--
Piotr Borkowski