Re: Vista - warto?

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Fri 02 Feb 2007 - 12:21:27 MET

> Visty przy użyciu tych kopii... Stąd rada - jeśli już ktoś zainstalował
> sobie Vistę w celach nie-doświadczalnych, to niech zadba o to, żeby jego
> XP nigdy partycji z Vistą nie zobaczył.

Ale kwas.
Tylko nie bardzo rozumiem, dlaczego XP coś usuwa
z partycji, ktora z jego punktu widzenia jest niczym innym
jak "martwą" partycją z jakimiś danymi?

Nigdy mi sie nie zdarzyło, aby XP usunął coś z partycji innego XP,
nawet jak ją defragmentowałem.

Dlaczego więc tak się brzydko "czepia" Visty i grzebie w bebechach?

A jak sie ma to "shadow copy" do bezpiecznego usuwania plików
(tzn. ich wielokrotnego nadpisywania narzędziami typu Eraser)?

Czy mozna jeszcze jakimś cudem legalnie sciagnąć testowa
wersję Visty za darmo?

latet