Re: jak odzyskac uszkodzony plik skrzynki outlook?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 02 Feb 2007 - 10:10:17 MET

"GZ" <gz73@o2.pl> wrote in message
news:epuub4$guv$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Zginęła mi nagle cała zawartość skrzynki elementów wysłanych w
> OutlookExpress. Prawdopodobnie wskutek zawieszenia systemu i
> konieczności resetu. Potrzebuję jej bo miałem tam ważne rzeczy.
> Sprawdziłem, że sam plik skrzynki .dbx istnieje i prawdopodobnie
> wszystkie mejle tam są bo objętość jest spora - prawie 200MB. Może
> ktoś wie jak naprawić ten plik bazy, lub czym go zaczytać? Jaki to w
> ogóle format bazy ten dbx?

A czy powstał nowy plik tyle że z dopiskiem (1)? Bo jeśli tak, to
przemianuj teraz ten stary plik nadając mu nazwę jakiegokolwiek
istniejącego pliku .dbx (najlepiej jakiegoś neutralnego folderu OE,
który załóż tylko do tego testu) i po ponownym uruchomieniu OE
powinieneś zobaczyć jego nienaruszoną zawartość.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/