jak odzyskac uszkodzony plik skrzynki outlook?

Autor: GZ <gz73_at_o2.pl>
Data: Fri 02 Feb 2007 - 09:55:28 MET

Zginęła mi nagle cała zawartość skrzynki elementów wysłanych w
OutlookExpress. Prawdopodobnie wskutek zawieszenia systemu i konieczności
resetu. Potrzebuję jej bo miałem tam ważne rzeczy. Sprawdziłem, że sam plik
skrzynki .dbx istnieje i prawdopodobnie wszystkie mejle tam są bo objętość
jest spora - prawie 200MB. Może ktoś wie jak naprawić ten plik bazy, lub
czym go zaczytać? Jaki to w ogóle format bazy ten dbx?
Pozdrawiam
Grzegorz