jaki antyvirus i firewall dla 2003 enterprise?

Autor: Raulh Bloodwor <trust_at_no.one>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 19:30:17 MET

Witam
Mam ochotę zainstalować sobie windowsa 2k3. Mam licencję msdn z uczelni.
Do ściągnięcia mam albo standard edition albo eneterprise. Według
informacji na stronie microsoftu enterprise ma więcej funkcji (coprawda
nie za bardzo wiem do czego one służą, ale co będę sobie żałował, jak
polibuda funduje :D). Tylko tak się zastanawiam, bo wiem że zwykłe
antywirusy (i firewalle?) nie chcą działać z 2k3, czy jest jest jakiś
darmowy AV na ten system?

Pozdrawiam