Re: Vista - warto?

Autor: Tomasz Onyszko <t.onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 12:46:55 MET

Michal Kawecki wrote:

> Daj spokój. Pamięci RAM masz minimum niezbędne do instalacji, o
> komforcie zapomnij. Vista szybko zajmie 1/3 Twojego dysku. Podejrzewam

Z tym dyskiem Michal to chbya troche przesadzasz.
Ja mam partycje 75 GB na Vista, w tej chwili mam 30 GB wolnego a mam na
niej system, wszystkie potrzebne programy (typu Office, Visual Studio,
troche prywatnych rzeczy, VirtualPC itp), troche orazow ISO (obazy Vista
i LH do uzycia maszynami virutalnymi), maszyny wirtualne z Windows 2003
i LH (razem sztuk chyba 7), muzyke, czytanki itp. ...

TO chyba bardziej zalezy od tego kto jak trzyma porzadek na dysku i ile
potrzebuje tego dysku niz od systemu.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ - (PL)