Re: priorytet procesu

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 09:03:14 MET

Radosław Sokół wrote:

> Bo strasznie dużo widzę ostatnio pasjonatów wychwalających
> Javę.

Bo Java stała się bardzo popularna, więc i ludzi ją wychwalających jest
więcej.

> wisk operacyjnych. To się liczy przy tworzeniu przenośnych
> aplikacji, gdzie przenośność jest o niebo ważniejsza od
> wydajności. No i tam, gdzie trzeba zrobić prostą aplikację
> na zamówienie, nieważne czy liczącą coś dwie sekundy czy
> pięć i czy ładującą się trzy sekundy czy dziesięć, bo
> np. używaną przez cały dzień raz na 3 minuty. Ale bardzo

Cały czas używasz argumentu o straszliwej powolności Javy, który nijak
ma się do rzeczywistości. To jest *mit*. Wolno działający program można
równie dobrze napisać w C i nawet kompilowanie z 15 opcjami
optymalizacyjnymi może nie pomóc.

Rozumiem niechęć, ale czemu z uporem godnym lepszej sprawy używasz
absurdalnych argumentów na jej uzasadnienie?

t.