Re: nowy komputer i windows bez certyfikatu

Autor: B.G <b0ggac.usunto_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 23:46:28 MET

Użytkownik "zbmtd" <zbmtd@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:op.tmziiotxulzg61@localhost...
> Powiedział że komputer sprzedał bez windowsa ale tak nie było tzn windows
> był a nie było naklejki i cd z instalką.

Bla bla bla, udajesz zdziwionego świętego.
Jesli na fakturze nie bylo pozycji "windows", nie bylo na sprzecie naklejki
z certyfikatem, nie bylo zadnego nosnika z systemem - to kupiles komputer
bez windowsa; nie wazne co bylo na dysku.
Kropka.
A swoja droga - sprzedawca maszyny nie powinien pozostawiac na dysku OS-a
ktorym testowal sprzet.

> zainstalowałem inny dysk i wgraliśmy z kolegą pingwina a oryginalny dysk
> został jako dowód w sprawie sondowej.

Przeciw komu?
Tego "dowodowego" windowsa to sobie mogles sam zainstalowac kiedy chciales.
Podobnym sposobem mozesz powiedziec "wysoki sadzie - to sasiad ktorego nie
lubie zainstalowal mi to"

--
B.G