nowy komputer i windows bez certyfikatu

Autor: zbmtd <zbmtd_at_tlen.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 21:45:58 MET

Hi
Mam problem z komputerem i niewiem co zrobić. Kupiłem go w 2006 roku i do
dzisiaj było wszystko ok ale w końcu się uszkodził windows xp. Szukałem
płyty z instalką w zestawie który dostałem wraz z komputerem i nie
znalazłem. Kolega powiedział mi że powinna być jeszcze naklejka z
certyfikatem ale jej również nie ma. Poszedłem do sklepu żeby wyjaśnić
problem ale sprzedawca mnie olał. Powiedział że komputer sprzedał bez
windowsa ale tak nie było tzn windows był a nie było naklejki i cd z
instalką. Dowiedziałem się jeszcze że inne osoby które kupiły komputery w
tym samym sklepie również nie miały oryginalnego windowsa i musiały kupić
same za ponad 300zł. Ja postanowiłem że nie odpuszcze. Co waszym zdaniem
powinienem zrobić? Przecież jakby była jakaś kontrola to wyszedłbym na
złodzieja a przecież jak kupiłem komputer to windows w nim był. Na razie
zainstalowałem inny dysk i wgraliśmy z kolegą pingwina a oryginalny dysk
został jako dowód w sprawie sondowej. Kolega powiedział żeby jeszcze
powiadomić firme "windows" (niewiem jak się dokładnie nazywa) o
zaistniałej sytuacji. Boje się że ten linux też może być jakiś lewy. W
jakim my żyjemy kraju?