Re: Precz z Vista

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 22:05:54 MET

In news:yhk4ma032co2.dlg@usmiechnijcie.sie.buraki.pl,
Paweł Tomaszewski <peval84@gezate.pl> typed:

> Używałeś ten system, że wiesz o nim aż tyle? Mnie on się spodobał
> pomimo tego, że potrzebuję jeszcze jeden taki komputer jaki mam teraz
> aby ten system jakoś sensownie działał.
>
> Pamiętasz kiedy wchodził Windows 95 i wszyscy, tak samo jak teraz na
> Vistę, wieszali na nim psy? Pamiętasz jak trąbili, że wymagane 16 MB
> pamięci to kosmos jak na tamte warunki? Zapewne to samo będzie w
> Vistą.
>
> Podobne odczucia jakie teraz Ty masz do Visty, ja miałem do XP kiedy
> na moim kompie śmigał W98SE. :) Ale kiedy na tamtym PII@300MHz
> [...]

Zgadzam się z Toba, to kwestia czasu i przyzywyczajenia, ja też pamietam jak
z bardzo dużym oporem pozbywałem się z dysku Win98 ;-)

PS. Nawet juz ja polubiłem co świadczy, że na niej już stukam i wysyłam te
posty ;-)

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx