Re: Precz z Vista

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 19:24:53 MET

Rafał M wrote:

> Niech poprawia xp, dodatkowe moduly, pluginy, a nie ciagaja kase od
> ludzi, tylko cudowne reklamy, mowiace o cudownosci nowej grafiki, teraz
> kolor czarny jest wspanialy, chyba juz nie wiedza jak upakowac tego smiecia
> A zapewnienie ze to juz ostatni system, mozna wrzucic do kosza

Używałeś ten system, że wiesz o nim aż tyle? Mnie on się spodobał pomimo
tego, że potrzebuję jeszcze jeden taki komputer jaki mam teraz aby ten
system jakoś sensownie działał.

Pamiętasz kiedy wchodził Windows 95 i wszyscy, tak samo jak teraz na Vistę,
wieszali na nim psy? Pamiętasz jak trąbili, że wymagane 16 MB pamięci to
kosmos jak na tamte warunki? Zapewne to samo będzie w Vistą.

Podobne odczucia jakie teraz Ty masz do Visty, ja miałem do XP kiedy na
moim kompie śmigał W98SE. :) Ale kiedy na tamtym PII@300MHz zainstalowałem
XP to było coś wielkiego. Kilka dni później Win98 odszedł w niepamięć a ja
od tamtej pory jestem bardzo zadowolony (oczywiście jakiś czas później
zmieniłem komputer na kilka razy szybszy). :)

> ludzie Linuxa uzywajcie, nie badzcie frajerami i nie wypychajcie Bilowi
> kieszeni !!!

http://www.dilbert.com/comics/dilbert/archive/dilbert-20070125.html
Nie jesteśmy frajerami dlatego *nie* używamy Linuxa. ;]

A tak na serio to nie używam Linuxa ponieważ nie ma ta większości gier w
jakie gram i nie chce mi się grepować kompili aby jakieś nowe jajko
zapanowało nad systemem. W sklepie nie mam zamiaru sprawdzać czy sprzęt
który mi się spodoba będzie działał na linuksie. Ja chcę ten sprzęt mieć i
go używać. :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *