Re: dns i inne problemy

Autor: oleksy <antyspam_oleksiej_at_tlen.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 16:04:37 MET

i tez tak zrobilem, no loguje sie szybko, internet wyszukiwanie nazw
szybko ale w udostepnionej drukarce podlaczonej do stacji roboczej przez
lpt wlaczenie wlasciwosci drukowania lub zmiana jakichkolwiek ustawien
tej drukarki trwa wieki. Nie da sie w taki sposob podlaczonych drukarek
lpt do stacji skonfigurowac i zarzadzac nimi przez serwer wydrukow na
windows 2003? Zaznaczam, ze nie mam sprzetowych printserwerow. Mam tylko
uruchomiony serwer wydrukow na windows server.