dns i inne problemy

Autor: oleksy <antyspam_oleksiej_at_tlen.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 15:28:07 MET

Witam,
Mam problem z DNS, posiadam jako cachujacy na linux i teraz sytuacja
zmusila by stawiac serwer 2003 z kontrolerem domeny. Wiec wymagadny na
tym rowniez dns. Problem jest tego typu ze musze ustawiac na stacjach
roboczych numer ip tego dns, bo inaczej bardzo dlugo loguje sie do
doemeny, a poza tym nawet gdy ustawie to z kolei przegladanie sieci i
udostepnionych drukarek trwa zbyt dlugo i opoznia tez wyszukiwanie nazw
w internecie. Co ustawic w tych dns by to zaczelo szybko chodzic, bo
nowy sprzet i zamiast szybciej to jest gorzej.
Prosze o pomoc szczegolowa gdyz nie konfigurowalem jeszcze dns a juz
przy dwoch to w ogole nie wiem co zrobic.
pozdrawiam