Re: naprawa mbr, boot menu

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 10:39:13 MET

Michal Kawecki napisał(a):

> Być może Grub został zainstalowany w bootsektorze jednej z tych partycji
> NTFS, tej która jest zaznaczona jako aktywna. Wróć do Konsoli
> Odzyskiwania i wykonaj fixboot <literka:>, literkę ustalisz poleceniem
> MAP. Jeśli i to nie pomoże, to zapuść jakikolwiek edytor dyskowy i
> obejrzyj nim pierwszy sektor dysku (czyli MBR) tudzież bootsektor
> partycji aktywnej, czy jest tam jeszcze kod Grub-a, i spróbuj ustalić
> powód dla którego nie można go nadpisać innym kodem...

problem w tym ze nawet konsoli nie moge odpalic
bo nie mam sterow do sata i nie widzi dysku
nie mam fdd, nie mam pomyslu jak to zrobic.

probowalem nLitem utworzyc kopie windowsa ze sterownikami do sata ale po
wlaczeniu takiej instalki komputer robi restart.

mam jakas wersje freedos na UltimateBootCd, teraz kombinuje jak
dostarczyc programy fixboot i fixmbr

moze wiesz skad sciagnac?