Re: Vista to nie serwer ?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 01:54:25 MET

Fantom wrote:
> czy ja
>
> No niby tak. Ale w jej wersjach dodoaja tylko bajery dla uzytkownikow typu
> lat 15 (gry, muzyka itd)

Masz racje, bajerów jest sporo, pewne elementy wydają się dość przydatne
(np gadgety w stylu zegar, kalednarz, newsy itp). Kwestie multimedialne
też zostały mocno dopracowane, kto by pomyślał, że niemalże
automatycznie będzie można ściągać kodeki XVID/DIVX z poziomu Media Playera.

Oczywiście to luźne uwagi, nie mam czasu przesiąśc sie i popracować
dłużej by faktycznie dostrzec różnice przydatne właśnie w codziennej
pracy. Tak czy owak dysponując dobrym sprzętem z przełomu 2003/2004
zachowuje się całkiem całkiem. Nawet udało mi się odtworzyć filmiki HDTV
1080i ;)

To, że każde następne wcielenie popularnego softu odpowiednio napędza
rynek sprzętu (procesory, grafika itp) to już sprawa oczywista, nie
wymagająca dyskusji.

pozdrawiam

--
Rafał Łukawski