Re: Jaki rozmiar patrycji na Viste?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 01:30:38 MET

"to0l" <no_spamWYTNIJTO@vp.pl> wrote in message
news:62c7.000000fa.45be76f2@newsgate.onet.pl...
> Piotr Palusiński:
>
> To jaka wielkość partycji jest zalecana i ile zajmuje dokładnie sama
> (surowa)
> instalacja tego systemu? Ile Pan zaleca jeżeli wcześniej Program Files
> zajmowało
> te ~6GB i czy wersja dostępna na MSDN jest 32 czy 64 bitowa? a może
> się to jakoś
> wybiera przy instalacji? Niestety nie miałem wcześniej wersji beta
> :( Wersja
> Visty to Business DVD i nic czy x86 czy x64.

U mnie 30 GB wystarczyło, ale jest już krucho z miejscem. 15 GB jest
minimum w ogóle niezbędnym do instalacji systemu, do tego dolicz np.
Office 2007 i pozostałe aplikacje tudzież swoje dane. Ponadto Vista
zabiera 10-15% partycji pod pliki Shadow Copy i System Restore. Sporo
miejsca (gigabajty) zabiera też Kosz, plik wymiany i plik hibernacji.
Na partycji NTFS warto zostawić trochę wolnej przestrzeni (>10 %), żeby
się zbyt szybko nie fragmentowała.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/