Re: naprawa mbr, boot menu

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 18:43:11 MET

Michal Kawecki napisał(a):

> Format Utility for USB Pen
> ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp27001-27500/SP27213.exe

hmm, fajne, mozna sformatowac karte CF, ale skad pobrac DOSa?
tak zebym mogl bootowac z tej karty i odpalic jakis system?

> A gdzie zainstalowałeś Grub-a - do MBR czy do bootsektora partycji? W
> pierwszym przypadku wystarczy fixmbr, a w drugim - fixboot
> <literka_aktywnej_partycji_podstawowej:>, przy czym literkę ustalasz
> poleceniem MAP.
> Na pewno ustawiłeś napęd z Grub-em w BIOS-ie jako urządzenie startowe?

teraz uporalem sie z tym tak ze odpalilem z plyty UltimateBootCd program
GAG i w nim utworzylem menu startowe i dzieki temu moge odpalic juz
normalnie windowsa, czyli juz nie mam GRUBa.

teraz pytanie jak wywalic tego GAGa, nie mam juz dwoch systemow, chce
zeby windows normalnie sie uruchamial.

pozdrawiam