Re: Co to jest za ostrzezenie?

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 16:07:53 MET

Dnia 29.01.2007, o godzinie 11.26.30, na pl.comp.os.ms-windows.winnt, latet
napisał(a):

> A jednak nie chodziło o czyszczenie pulpitu.
> Po pełnym restarcie kompa wyskoczyło to:
> http://i12.tinypic.com/2e58w07.gif

Nie mam teraz możliwości obejrzenia. :)
Pewnie chodzi o plik wymiany...

> Mam 16MB i nie mam ochotu mu zwiększać,
> ale jeśli on i tak sobie sam zwiększa (nie zmieniając
> w ustawieniach wartości 16 MB), to chyba lepiej mu
> trochę zwiększyć. Nie wiem jednak jaka minimalna
> wartość go zadowli...

Nie wiem ile masz pamięci, ale ja ustawiam plik wymiany na stałe na 1.5x
pamięć operacyjna. Przy zwykłej pracy nigdy się nie burzy o wielkość. W
przypadku obrabiania sporych zdjęć potrafi krzyczeć, że za mało (mam 512MB,
czasem 1.5GB).

--
Pozdrawiam,
*Habeck*