Re: Co to jest za ostrzezenie?

Autor: prabula.interia <prabula_at_interia.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 12:48:02 MET

Zwierzątko, trojan, dość upierdliwy. W przypadkach, z którymi miałem do
czynienia po kliknięciu na ten trójkącik uruchamiał przeglądarkę i odsyłał
na strony z softem do usuwania trojanów, spyware etc. Jezeli na firewallu
masz kontrolę ruchu to może on skutecznie blokować to wywołanie.
Pozdrawiam
Paweł