Błąd usługi kopiowania woluminów w tle - brak możliwości zrobienia kopii zapasowych

Autor: <wptomikos_at_wp.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 13:49:00 MET

Witam.
Od pewnego czasu próbuję rozwiązać problem z tworzeniem kopii
zapasowych w Windowsie 2003. Dotychczas do Tworzenia backupów używany
był programu Trap Ware, wszystko działało. Jednak przez pewien czas
nikt nie robił kopii i nie używał żadnego oprogramowania do backupu.
Gdy chciałem to uporządkować pojawiły się problemy. Mianowicie Trap
Ware przestał zapisywać na taśmy, a oprogramowanie windowsowskie do
wykonywania kopii bezpieczeństwa zwraca komunikat:
Błąd usługi kopiowania woluminów w tle.

Szczegółowa treść komunikatu (przy uruchamianiu usługi kopiowania w
tle):
Typ zdarzenia: BÅ‚Ä…d
Źródło zdarzenia: VSS
Kategoria zdarzenia: Brak