Re: Jak wyłączyć nachalne kompaktowanie w OE6 ?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 01:00:27 MET

Użytkownik "Ikar" <Ikar52540|CUTE|@wp.pl> napisał w wiadomości
news:epg96r$env$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:eotpab$q1v$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wyzerowałem i znowu mi to (..) wyskoczyło. Ja chcę tą "uprzejmość" OE
(czyli
> microsoftu) wyłączyć raz na zawsze.

Hmm... nie wiem... u mnie wystarczyło Narzędzia, Opcje (lub ALT-N,O),
zakładka Konserwacja... i odptaszyć pierwsze 5 opcji. W takim stanie rzeczy
tylko i wyłącznie ja decyduję, czy chcę, aby OE mi skompaktował foldery.
Pamiętaj tylko, aby odptaszać je idąc z dołu do góry. (dwie pierwsze nie są
od kompaktowania, ale też je wyłączyłem, gdyż o kasowaniu też chcę decydować
sam)
Mam Windows 200Pro, SP4, wszystkie poprawki, najnowszy możliwy dla W2k OE.
Jak chcę kompaktowania, szybciutki skrót klawiszowy ALT-P,F,A i jedzie. Jak
nie chcę, to rozbujam folder do ponad pół GB, mając w nim jedną wiadomość...
Nawet nie śmie drgnąć w kierunku kompaktowania. Nakładek na OE nie mam.

Nie śledziłem całego wątku... pomogło?

--
LH
http://www.youtube.com/watch?v=xmsV9R8FsDA