Re: Usługa RPC

Autor: RK <robert.kajdaniak_at_tnijneostrada.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 13:25:23 MET

RK napisał(a):
> Przyszedł mi do głowy
> następujący pomysł: mam na innym fizycznie dysku zainstalowany system
> (ten sam) do tzw. eksperymentów ;) Mogę skopiować klucz RpcSs na
> dyskietkę, usunąć obecne klucze: RpcSs i RpcLocator i zaimportować z
> dyskietki do rejestru ten klucz z drugiego systemu? Czy to wystarczy
> (tylko zmiana klucza w rejestrze)?

Odpowiem sam sobie ;) Wystarczy (chyba). To był najlepszy z pomysłów.
Usunąłem wpisy w rejestrze i zaimportowałem z dyskietki wpisy z drugiego
systemu - za-ła-pa-ło :) Jeszcze poobserwuję, czy wszystko jest ok ale
wygląda na to, że manewr był skuteczny. Usługa RPC loguje się teraz z NT
AUTHORITY/Network Service - wreszcie (yeah) :)

--
Robert.