Re: Usługa RPC

Autor: RK <robert.kajdaniak_at_tnijneostrada.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 11:16:01 MET

Kajetan napisał(a):

> Absolutnie nie. Raczej zrob drugi profil sprzetowy, i w oryginalnym (tym
> ktory masz teraz)
> zmien konto logowania na local system. Tzn, zobacz sobie jak to wyglada na
> "normalnym"
> komputerze i zaimportuj do siebie.

Nie wiem, czy Cię dobrze zrozumiałem - właśnie teraz mam logowanie local
system, oryginalnie było NT Authority/Network Service (o ile dobrze
pamiętam) i do oryginalnego ustawienia zmierzam. Przyszedł mi do głowy
następujący pomysł: mam na innym fizycznie dysku zainstalowany system
(ten sam) do tzw. eksperymentów ;) Mogę skopiować klucz RpcSs na
dyskietkę, usunąć obecne klucze: RpcSs i RpcLocator i zaimportować z
dyskietki do rejestru ten klucz z drugiego systemu? Czy to wystarczy
(tylko zmiana klucza w rejestrze)?

--
Robert.