Re: monitoring plikow - jak?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 20:07:01 MET

Piotr Smerda wrote:

> A nie mozesz dać praw zapisu do katalogu (zdejmij dziedziczenie uprawnień)
> a zabrać prawa zapisu do plików programu? Nikt Ci ich nie skasuje a swoje
> pliki będą mogli tworzyć.

To by tylko czesciowo rozwiazalo problem.
Program pisze do kilku katalogow ("bazy danych"), w innych tworzy "pliki
tymczasowe" - tych zmiennych danych do zapisu jest prawie 1 GB.

Jak to zostanie skasowane, to mimo ze jest binarka, to program nie
zadziala prawidlowo.

Ale moze to cos da.

A wracajac do pierwotnego pytania, jakies lepsze rozwiazania od
inspekcji dostepu do obiektow? :)

--
Tomasz Chmielewski