Problem z drukowaniem w sieci.

Autor: Wojtek Hintzke <dtp_at_elfax.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 15:01:49 MET

Witam grupowiczow :-)
Oczy juz mnie bola od googlania itd... Mam w firmie kilka komputerow
(wszystkie pod winXP Home), polaczone w siec przez router Linksys wrt54gl -
udostepnione drukarki itd. I tu jest problem. Do poniedzialku drukuje na
udostepnionej drukarce (sterownik HPLJ 1300 PS i HPLJ 1300 PCL6). We wtroek
nie moge drukowac na sterowniku HPLJ 1300 PCL6, w srode nie moge drukowac na
HPLJ 1300 PS a od czwartku juz na zadnym sterowniku :-) Drukarka jest
normalnie widziana w sieci, nie jest w trybie offline, inne kompy drukuja na
niej bez problemu. Na obu kompach nie bylo zmian oprogramowania. Czy ktos
wie co sie moglo stac ??? Prosze o pomoc ;->

--
Wojtek Hintzke
Z.P. ELFAX Gdynia