kolejka wydruku XP SP2 Prof. PL - Kyocera 1030

Autor: Eda <edat67_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 14:26:58 MET

Witam !

Mam przyłączoną do stacji roboczej (Athlon 2000, 256MB, płyta MSI na VIA
KT400A, Win XP SP2 Professional PL) na kablu LPT (IEEE 1284)drukarkę Kyocera FS-
1030D. Problem jest następujacy: osoba obsługująca komputer drukuje dokumenty z
aplikacji FK (DOS), dokumenty MS Office 2000, sporadycznie z innych aplikacji,
no i wszystko się drukuje poprawnie ale wszystko zostaje jakby w buforze
sterownika drukarki, czyli po kolejnym włączeniu komputera np. rano nastepnego
dnia - wszystko leci na drukarkę tak jak wszsystko było drukowane w dniu
poporzednim albo sprzed poprzedniego wyłączenia (zmieniałem rózne sterowniki do
tej drukarki i też nic).

Jeśli miałby ktoś z grupowiczów jakiś pomysł, to bedę wdzięczny za odpowiedź i
z góry dziękuję.

Eda