ochrona, blokada zapisu, tylko który program to robi

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 12:02:16 MET

windows xp, mam avast'a, kerio personal firewall 2.1.5
czasami mam problem z pikami które nie chcą się zaktualizować

np. eskimos do sms'ów

gdy go aktualizuję
aktualizacja ściąga się potem uruchamia się ponownie
i już się nie uruchamia, widzę że aktualizacja to nowy plik *.exe
a stary jest zablokowany przed dostępem,
po ponownym uruchomieniu starego pliku nie ma

co to za blokada, który z moich programów to robi winxp, avast czy kerio
gdzie to wyłączyć, gdyż jest upierdliwe