Re: Przesiadka z dysku IDE na SATA

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 21:40:19 MET

"TJE" <niematakiegoadresu@wp.ua> wrote in message
news:ep8e3t$nq$1@news.onet.pl...

> Tak sterowniki zainstalowane.
> Co zmienić w tym pliku? Podpiołem ten dysk do innego komputera i mogę
> to zrobić ręcznie w Total Commanderze.

Bootcfg /rebuild powiedziało by Ci, co trzeba zmienić, natomiast ręcznie
trzeba pokombinować.

Jeżeli jest to dysk na pierwszym kanale SATA, widziany także w BIOS-ie,
to ścieżka do niego prawdopodobnie wygląda tak:
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS.

Jeżeli jest to dysk na osobnym kontrolerze SATA, który jest rozpoznawany
po dyskach IDE, to ścieżka może wyglądać tak:
multi(1)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS.

Jeżeli dysk SATA jest na drugim kanale, to rdisk(0) trzeba zmienić na
rdisk(1).

Wpisów w Boot.ini możesz mieć więcej, utwórz kilka kombinacji, któraś
zadziała.

Tu jeszcze są podpowiedzi:
http://www.windowsitlibrary.com/Content/315/13/3.html

--