Re: Vista wersja polska

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 16:29:08 MET

> To znaczy mam, ale tylko wersję Business i to angielską :(

Żadna uczelnie, firma prywatna zarejestrowana jako Microsoft Certificated
Partner.
Mamy dostepne wersje Business i Enterprise w volume license
ale jeszcze bez polskiej wersji,
oraz 2 DVD (x32 i x64) z polskimi wersjami:
- Windows Vista Business
- Windows Vista Business N
- Windows Vista Home Basic
- Windows Vista Home Basic N