Re: VISTA 32bit i 64bit - czym sie roznia ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 16:20:27 MET

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:ep7qje$ods$1@polsl.pl...

> Ty znowu swoje ;)
>
> W ostatnim CHIPie są wyniki benchmarku graficznego. Samo
> uruchomienie 32-bitowej wersji na 64-bitowym systemie dało
> ze 2% przyspieszenia, wersja 64-bitowa w pełni miała tak z
> 10%-15% przyspieszenia, a to już jest całkiem nieźle.
>
> Owszem, CHIP średnie źródło, a benchmarki graficzne nie są
> zbyt użyteczne, ale za rok pewnie będziemy mieli 64-bitowe
> wersje gier już, a wtedy nawet 10% szybsze działanie będzie
> warte świeczki.

5%, 10%, może 15% - OK, jak się porobi szczegółowe testy to pewnie takie
różnice w poszczególnych benchmarkach będą. A że nie chce mi się teraz
szukać przykładów na spowolnienie systemu (widziałem), więc uznajmy że z
formalnego punktu widzenia masz rację. Ale chyba nie takiego
"przyspieszenia" oczekiwałby szczęśliwy nabywca 64-bitowego systemu...
;->

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/