"Ponowna aktywacja XP" - o co chodzi???

Autor: ethanak <sweethanak_at_buziaczek.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 13:38:45 MET

Witam

Dzisiaj na dzień dobry mój XP uraczył mnie informacją że "dokonane
zostały znaczne zmiany w sprzęcie i należy dokonać ponownej aktywacji
systemu w przeciągu trzech dni".

Rzecz w tym, że:

a) XP działa na qemu
b) wersja qemu jest cały czas taka sama
c) jedyna czynność którą robiłem to był upgrade jądra Linuksa na hoście
(ale to akurat XP-ka powinno niewiele wzruszać).
d) qemu działa cały czas w trybie snapshot, jedynym momentem kiedy go
wyłączyłem był ostatni update.
e) fizycznie w maszynie nic nie było zmieniane

O co tu biega i jak mam to rozumieć? Że jak go teraz nie zaktywuję
ponownie to mi się wyłączy czy też jak go spróbuję ponownie aktywować to
mi się wyłączy i już więcej nie ruszy?

ethanak

--
mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
/* Pisze człowiek ambitnie, a tu przychodzi prostak i wszystko rozumie.