Instalacja Visty

Autor: Robert K. <rkawal_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 09:07:33 MET

Dysk mam podzielony na cztery partycje, na pierwszej jest C:\ Windows XP, a
następne są wolne.
Teraz chce zainstalować Vistę na drugiej partycji 30 GB - czy to prawda, że
jeśli wybiore partycje D:\ , to Vista przypisuje sobie domyslne C:\ -
inaczej mowiąc czy nie popsuje mi instalki Windows XP na partycji
podstawowej C:\ ?.

Jeszcze jedno pytanie, czy moge po zainstalowaniu Visty np. ją
odinstalować - co w takim przypadku trzeba zrobić, jakie kataogi usunąc i
pliki na partycji systemowej C:\ i czy nie zmieni mi loadera, a jeśli tak to
co trzeba, jaką komende wydac aby przywrocic do normalności przed instalacja
Visty.

Pozdrawiam
Robert