Re: AutoLogOff

Autor: Ania_i_Grzes <brak_at_maila.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 17:09:58 MET

On 2007-01-23 15:36, Mariusz Kruk wrote:
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Pawel Skonecki
>
> 1. Pisz po polsku, bo czyta się koszmarnie.
> 2. Jak chciałbyś rozróżniać stany aktywności/nieaktywności???

Jeżeli dobrze rozumiem, chodzi o coś na zasadzie wygaszacza ekranu,
jeżeli nic się nie dzieje przez 15 minut, to następuje automatyczne
wylogowanie użytkownika z systemu. Nie jest to takie głupie.

--
Pozdrawiamy, Ania, Grzes i synek Kamilek (08.05.2005)
"Najtrudniejszy jest koniec miesiąca. Zwłaszcza trzydzieści ostatnich dni."