Re: przywieszający się IE

Autor: Radoslaw Krzyzan <XXXradek_at_communicator.pl.pl.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 16:11:59 MET

Użytkownik "Jacek" <jsalacki@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:4e54.0000008a.45b5df4e@newsgate.onet.pl...
> Na jednym z komputerów mam IE który zachowuje się dziwnie:
> przy ładowaniu nowej strony na moment(5-10 sekund) przywiesza się - nie
> reaguje
> na nic, nie zmienia zawartości okna. Później działa normalnie do chwili
> gdy się
> np. użyje któregoś z linków do przejścia na inną stronę.
> Podobnie przy uruchomieniu - po naciśnięciu ikony czeka 10-15 sekund zanim
> pokaże okno. W tym czasie nie dzieje się nic - proces iexplore.exe jest
> uruchomiony, ale obciążenie CPU i dysku nie wykazują żadnych aktywności.
> [...]

Miałem to samo od kilku dni, odinstalowałem wszystkie poprawki (z 25 sztuk
!) i teraz IE 6 śmiga bez dławienia się, zainstalowałem dodatkowo IE 7 i
również działa poprawnie (wcześniej zawieszał sie na kilka sekund w czasie
uruchamiania).

IMHO jakiś update wprowadził problemy, ale nie wiem który .... chciałbym te
poprawki jednak mieć spowrotem .

--
Radoslaw Krzyzan, pl.communicator@radek <-- backwards !