przywieszający się IE

Autor: Jacek <jsalacki_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 11:11:27 MET

Na jednym z komputerów mam IE który zachowuje się dziwnie:
przy ładowaniu nowej strony na moment(5-10 sekund) przywiesza się - nie reaguje
na nic, nie zmienia zawartości okna. Później działa normalnie do chwili gdy się
np. użyje któregoś z linków do przejścia na inną stronę.
Podobnie przy uruchomieniu - po naciśnięciu ikony czeka 10-15 sekund zanim
pokaże okno. W tym czasie nie dzieje się nic - proces iexplore.exe jest
uruchomiony, ale obciążenie CPU i dysku nie wykazują żadnych aktywności. Po
10-15 sek. okno IE pokazuje się i działa "normalnie" - tak jak opisane wyżej.
Obiawy te udzielają się także innym składnikom systemu używającym komponentów IE
- np. explorator windows. Np. otworzenie Mój komputer działa podobnie - lagi
przy uruchomieniu i wyświetlaniu zawartości katalogów.

IE - 7 (przy 6 było podobnie)
Win XP prof w sieci wewnętrznej i domenie na Windows 2000
System sprawdzony Nodem i spybootem, wyłączone praktycznie wszystkie pluginy i
rozszerzenia w IE(Flash itd).

Jacek