Re: priorytet procesu

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 13:19:12 MET

Radosław Sokół wrote:
> To może mnie oświeć? Bo po dwudziestu paru latach programowania
> w różnych językach widzę Javę jako żałośnie powolnego giganta,
> w którym nawet "Hello World" zajmuje 20 MiB RAMu...

Wydajność Javy z wersji na wersję rośnie, i ta "żałosna powolność"
bardziej w tej chwili podpada pod urban legend. Naprawdę jestem
zdziwiony aż tak negatywnym nastawieniem i brakiem jakichś
merytorycznych argumentów z twojej strony (bo 20 MiB na hello world
rozumiem wyssałeś z palca)

t.

ps. a co do opisywanego przez ciebie problemu z Netbeans, otwieraniem 2
sekundy menu kontekstowego itp, to mogę napisać tylko jedno: SOA#1.
Pracowałem przez jakiś czas na starym laptopie z jakimś celeronem i
512MiB ram i nie miałem zastrzeżeń (aczkolwiek nie z NetBeans, a z
Eclipse właśnie, ale plotka głosi, że E jest większą kobyłą)