Re: sprzęt na serwer

Autor: ktos <bo_at_kr.onet.pl>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 23:45:10 MET

Marek Kutyla napisał(a):
> Tego oto dnia 2007-01-21 12:56, Niejaki/a ktos bedac w stanie euforii
> nagryzmolil/a co nastepuje:

> Pozyczasz/kupujesz streamer, ktory czyta Twoje tasiemki i odtwarzasz

Próbowałeś to kiedyś robić? Ja i próbowałem pożyczać i pomagać.

Kupujesz dzisiaj, za 3 lata masz kłopoty. W bieżącej sprzedaży juz nie
ma, zresztą nikt nie trzyma ich na półce, na zamówienie będzie za 3 dni.
Znajomi albo nie mają kompatybilnych, albo nie chcą/nie mogą
rozbebeszać swojego serwera albo mogą najwcześniej jutro wieczorem jak
wrócą z delegacji a najchętniej to w weekend.

W drugą stronę: po padzie komputera sterującego linią produkcyjną
próbowano go zainstalować z taśmy recovery. Błędy odczytu, uznano że to
streamer, sprowadzono nowy i dalej to samo. Pomogła tasiemka pożyczona z
"mojej" firmy. Linia stała 3 dni, "moja" firma zgodziła się pożyczyć
tylko dlatego, że ta druga jest 500 km dalej (więc nie konkurencja).

P.S. Korzystam dalej ze streamera ale jako jednego z 3 sposobów
archiwizacji.