Re: WXP i pagefile

Autor: rosak <hatespam-wytnij_at_to-megapolis.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 23:34:45 MET

Użytkownik "RK" <robert.kajdaniak@tnijneostrada.pl> napisał w wiadomości
news:eot4m0$f4r$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wydawało mi się, że pytasz o coś, więc najlepiej według mojej wiedzy
> odpowiedziałem

Pokaż mi więc proszę palcem bom widocznie ślepy, gdzie w Twoim poście jest
odpowiedź na pytanie jakie zadałem???

> ale widzę że to Ty chcesz mnie pouczyć, więc dziękuję za naukę,

Nie chcę Cię pouczać, nie mam na to czasu, ale proszę bardzo.

> następnym razem się nie odezwę.

Zaoszczędziłoby to czasu Tobie i mnie.

> Na marginesie dodam, że u mnie jest tam swap, gdzie ja ustawię, bez
> względu na maksymalną jego wielkość.

Jeśli masz ten sam system (WXPSP2) to nie bardzo Ci wierzę, ale mniejsza o
to.

> Poza tym nie robisz tak jak ja, bo piszesz że ustawiasz na G rozmiar
> kontrolowany przez system.

Ja piszę "G" ponieważ jest to litera dysku, Ty piszesz "SWAP" co jest
poprostu nazwą partycji. Chyba jednak muszę Cię pouczyć: litera dysku a jego
"etykieta" to dwie różne rzeczy. Jeżeli jednak chodzi Ci o "rozmiar
kontrolowany przez system" to ewidentnie świadczy o tym że nie czytałeś (ze
zrozumieniem oczywiście) mojego postu.

> Żegnam mądralo.

Również, jednocześnie dziękuję za intencje. Jeżeli mógłbym Ci jeszcze w
czymś pomóc to pytaj.

--
rosak