Re: WXP i pagefile

Autor: RK <robert.kajdaniak_at_tnijneostrada.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 14:15:03 MET

rosak napisał(a):

> Zupełnie nie zrozumiałeś pytania dlatego też odpowiedź jest nie na
> temat. Od początku robię tak jak tutaj zasugerowałeś, co też zresztą
> napisałem.
> System działa według jednego schematu:
> jeżeli ustawiony przez usera pagefile jest większy lub równy "zalecanemu
> minimum" (1533 MB) to umieść go tam gdzie user sobie tego życzy
> w przeciwnym wypadku (jeśli ustawiony jest mniejszy niż zalecany, choćby
> o 1 MB, czyli 1532) umieść pagefile na dysku systemowym, nawet gdyby
> pagefile miałby być wtedy 5 razy mniejszy.

Wychodzi na to, że faktycznie Cię nie zrozumiałem. Wydawało mi się, że
pytasz o coś, więc najlepiej według mojej wiedzy odpowiedziałem ale
widzę że to Ty chcesz mnie pouczyć, więc dziękuję za naukę, następnym
razem się nie odezwę. Na marginesie dodam, że u mnie jest tam swap,
gdzie ja ustawię, bez względu na maksymalną jego wielkość. Poza tym nie
robisz tak jak ja, bo piszesz że ustawiasz na G rozmiar kontrolowany
przez system. Żegnam mądralo.

--
Robert.