Re: VMWare + Kerio

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 10:56:11 MET

Dnia 1/15/2007 9:53 AM, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Uzasadnij. Bo ja korzystam z notebooka dosyć intensywnie i
(...)

1. chrzani sie karta TV (avermedia na usb). Czasem nawet wykrywa drugą.
2. chrzani sie sterownik do G15
3. czasem nie wykrywa drukarki dymo
4. czasem nie znajduje i nie podłącza nagrywarki na usb
5. jak wyłącze komputer z przejściówką usb-rs i włacze bez to potem za
chlere nie chce mi jej znaleźć

To tyle co przypomniałem sobie teraz. Takie pierdoły jak to że znikają
zmapowane dyski czy że system strasznie muli to nie wspominam.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \