Re: Win2000 - dwa procesory

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 10:32:00 MET

J.M.Oizo napisał(a):

> Czy windows 2000 bedzie dobrze działał na płycie ktora ma dwa fizyczne
> procesory Pentium III 933Mhz????
> I czy bedzie z obu korzystał???
> Wiem ze XP Pro działa dobrze - a jak bedzie z win2000?

Win2k Prof. przeznaczony jest na platformy jedno- i dwuprocesorowe.
Ostatnio przesiadłem się na dwurdzeniowego PIV 935 i jest OK.
Z ciekawości włożyłem ten procesor (wcześniej Celeron d 326) przed
reinstalacją Win2k od nowa, żeby sprawdzić czy w ogóle się system uruchomi,
i o dziwo poszedł. Oczywiście wtedy widział jeden procesor (ściślej rdzeń).

--
Pozdrawiam,
Kerry