Re: wolny odczyt/zapis z DVD, b. duze obciazenie procka

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 19:34:23 MET

"RK" <robert.kajdaniak@tnijneostrada.pl> wrote in message
news:eodqm1$ba9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pozwolę sobie wykorzystać ten wątek, mam (chyba) problem podobnej
> kategorii. Kiedy wypalam płytę np. DVD-R i ustawiona jest maksymalna
> prędkość (x16) tak gdzieś do 60-70% procesu wypalania wszystko idzie w
> tempie. Po wypaleniu dwóch trzecich płyty, nie dopełnia się bufor i
> prędkość nagrywania spada (nie wiem do ilu, bo nie pokazuje ale
> słychać wyraźne zmniejszenie prędkości). Ultra DMA jest ok, czyli dla
> kanału pomocniczego (na którym znajduje się napęd optyczny) - tryb 2,
> dla podstawowego - tryb 5. Czy to normalne zjawisko, czy nie? Jeśli
> [...]

Hm. Przetestuj odpowiednim narzędziem w Nero szybkość odczytu danych z
poszczególnych partycji i pod pliki tymczasowe wybierz tę najszybszą.
Może to być też jakaś przeszkadzajka w rodzaju antywirusa, który nagle
nabiera ochoty do przeskanowania aktualnie nagrywanego pliku,
ewentualnie jakiś inny proces który się w tle uruchamia i blokuje dysk
twardy...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/