Re: kupic xp czy czekac na viste?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 17:20:51 MET

"chiroproktolog" <chiroproktolog@onet.eu> wrote in message
news:eodf4l$bh4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Przyznam, że baardzo się ucieszyłem gdy dowiedziałem się o takiej
> możliwości uzdatnienia Visty :)

Ależ nie ma przeszkód żeby powyłączać wszystkie te zabezpieczenia. No,
prawie. Tylko po co? UAC jest owszem z jednej strony hmmm taką
przeszkadzajką, która uspokaja się w zasadzie dopiero po pełnym
skonfigurowaniu systemu, ale z drugiej strony bardzo pomaga w
administrowaniu. Bo nie muszę już przelogowywać się na konto
administracyjne ani zatrudniać do pracy runas, wszystko co jest mi
potrzebne jest dostępne z poziomu zwykłego usera. Wystarczy tylko znać
hasło. O drastycznie podwyższonym bezpieczeństwie takiej pracy nie
wspominam, bo to chyba oczywiste.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/