Re: Windows nie widzi PenDrive

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 15:17:44 MET

Michal Kawecki log:
[...]
> Ju偶 wyja艣niam. System znajdzie owszem wetkni臋te urz膮dzenie, ale mo偶e je
> nieprawid艂owo rozpozna膰 z uwagi na to, 偶e pomyli je z wcze艣niej
> rozpoznanym urz膮dzeniem. Zajrzyj do klucza
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\USBSTOR, a sam zobaczysz
> 偶e ka偶de rozpoznane urz膮dzenie USB mo偶e mie膰 przydzielonych szereg
> specyficznych jedynie dla niego parametr贸w. W przypadku podejrzenia
> jakich艣 konflikt贸w najlepiej by艂oby wi臋c ten klucz wyczy艣ci膰 i potem
> dopiero pr贸bowa膰 wpina膰 nowe urz膮dzenia.

Ale偶 ja nie protestuj臋 przeciw w/w rozwi膮zaniu i ewentualnej skuteczno艣ci.
Poniewa偶 pen jako dysk jest jednak widoczny powinien IMHO (upieram si臋, co
nie? ;-) mimo wszystko otrzyma膰 sw贸j w艂asny identyfikator, a nie podebrany,
Samsunga. chyba domy艣lasz si臋 -wiesz z jakiego powodu mo偶e to by膰 nierealne
...!:-)
Trzeba zatem sprawdzi膰 to albo w Rejestrze jw. albo w M贸j komputer .. Sprz臋t
...Dysk(pen) ...W艂a艣ciwo艣ci :-)
Dysk jest niedost臋pny spod okienek co IMHO kieruje podejrzenia raczej w
stron臋 Mened偶era dysk贸w/system plik贸w FAT...
Sprawdzi艂bym te偶 (oczywi艣cie po zabezpieczeniu-skopiowaniu 'pena') jak
zachowuje si臋 z FAT32 oraz NFTS.
W ostatecznej desperacji przeinstalowa艂bym te偶 sterowniki p艂yty,
aktualizowa艂 BIOS ...
 --
Teraz gra: *Wielka Orkiestra Pomocy 艢wi膮tecznej*
Wiiiitttaaammmmyyyy wszszystttkich wiiidz贸贸贸w!