Re: Program Truecrypt, czy da się złamać

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 03:07:40 MET

Wojciech "Spook" Sura log:
> Rozumiem, że to miała być ironia? A, to specjalnie, dla Pana przyjemności:
> *ha, ha, ha*.

10x!:-)
... no i nie mam nikakiej przyjemności, bo Waszmości siakoś 'przysadkowo'
nie zauważył, że jestem z nim ociupinkę, a może i więcej zgodliwy! ;-)
[...]

> I co? Złamać się da :)
[...]

Da się 'złamać', szczególnie szyfrowanie PK IMHO o wiele szybciej, bo AFAIK
'neutronowce' z gwiazdozbioru MB Vegas za ca 10-20 lat załatwią się z tym w
try miga...;-)

--
Pozdrawlaju i żełaju
czyli