Help zawieszenie łacza

Autor: RaziL <razil_at_gazeta.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 09:09:45 MET

Zawiesza mi sie łacze to znaczy jak uruchamiam jakies gry i powracam do
pulpitu to lacze jest zamrozone nie dziala i nawet ikona polaczenia
zawieszona jest i trzeba robic reset. Niewiem czym to jest spowodowane -
moze jakas usługa sie właczyła lub plik wymiany lub problemy z pamiecia
wirtualna ???? Wczesniej było wszystko ok.
Przeskanowalem system antyvirem i nic.

Lacze mi sie zawiesza jedynie jak uruchamiam gry, po prowrocie do
pulpitu łacze jest zfrezowane, zawieszone i trzeba restart robic.

Zapuscilem łaczena noc i chodzi normalnie, jedynie zawieszki podczas
gier. Co to moze byc?

Please o pomoc.
Co moze pomuc, odrazu mowie ze reinstalka windowsa niewchodzi w gre.
mam win xp sp2, net24 adsl