Re: VMWare + Kerio

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 12:35:28 MET

Dnia 1/12/2007 11:07 AM, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> To musiałeś mieć dużo więcej niż VMware, bo u mnie VMware Server
> uruchamia się w kilka sekund najwyżej przy starcie.

No i mam duzo więcej. Dlatego pisze że wywaliłem sporo usług.

> Notebooki się hibernuje, a nie wyłącza.

Jak czytaś praca polega na klikaniu w gg to tak.

> A to jest sprawa Twojego indywidualnego wykorzystania
> komputera. Przeciętny użytkownik tego nie robi.

Przeciętny użytkownik nie wie co to są usługi, a po właczeniu komputera
klika w gg i pisze w Wordzie ;)

> No to otwierasz pokrywę i system się odhibernowuje w
> 10-15 sekund...

No tylko że w przypadku laptopa to zmienia mi sie sprzęt który podpinam.

Do tego jakoś po hibernacji dziwnie ten system działa. A to że czasem
nie wykrywa mi poprawnie urządzeń na usb, zupełnie go skreśla.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \