Re: VMWare + Kerio

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 10:04:06 MET

Dnia 1/12/2007 9:01 AM, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Nie działający proces nie zajmuje czasu procesora ;)

Wiszący proces to jest zawsze wiszący proces. Troche pamięci (nawet
jesli swapowana), jakieś uchwyty systemowe, napewno jakieś pliki zajęte.
Po co skoro nie jest to potrzebne.

> Jeżeli proces "wisi" na jakimś oczekiwaniu połączenia albo
> semaforze, to jest dla systemu niczym ponad kilka słów
> pamięci na liście "budzenia" jednego ze zdarzeń.

Tak, tylko żeby on doszedł do stanu wiszenia na znaczniku systemowym, to
musi sie najpierw uruchomić. Te 5 usług które wymieniłem z okazji VmWare
  uruchamia sie na piechote 24 sekundy. Wole te 24 sekundy czekać zanim
pierwszy raz uruchomie ten program, niż zawsze przy starcie systemu.
A jak do tego dodam reszte śmietnika usługowego i tego z autostartu to
sie okazuje że mój zaśmiecony komputer może wstać o wiele szybciej.
I to jest chyba główna zaleta wyłączenia niepotrzebnych usług.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \